Dagen i bilder...

 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Fick äntligen min dalahäst som jag länge har velat ha! Yey! Samt blev det inköp av en ny matta och ett par nya rosa gardiner, För att få lite färg till hemmet. Har ju blivit helt inne i rosa på sistone. 
Men annars har vi bara strosat på erboda hela dagen, sen har jag sökt lite olika samarbeten. Så om du vill göra ett samarbete med mig så tveka inte att ta kontakt. Inga frågor är för dumma. 
 
Nu sitter jag och dricker kaffe och kollar som vanligt runt lite olika försäljningar. Idag har det faktiskt varit en bättre dag! era kommentarer gjorde så otroligt mycket! Fick mig att må mycket bättre och bli mer positivt inställd! Stort tack till alla er! <3 
 
 

Kommentarer :

#1: Hemma Hos Felicia

vilken härlig dag ni hade!! :)

skriven

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx