Varmkorv...

Nu har vi precis ätit varmkorv och gör oss redo för sängen. Bullens är då bästa korven som finns! 
 
 
 
 
Har tagit sömntabletten också så blir intressant och se om jag kommer att sova bättre. Gu vad jag hoppas!  
Imorgon har jag första mötet hos Min kontakt person. Så vill vara något piggare och alert. 
 
Fick förfrågan varför jag inte skriver något om mina hundar. Varför dom inte kommit på tal eller med i min blogg är för att dom inte är hemma för tillfället. Dom är hos min sambos föräldrar. Vi förde dom dit när vi flyttade till Göteborg och efter det har vi inte hämtat hem dom då jag blev så sjuk. Men vi hoppas på att snart kunna hämta hem dom igen och då kommer dom dyka upp mer på bloggen. Saknar dom så sjukt mycket. Det är en franskbulldog i namnet Kuba och en chihuahua som heter kingston. Dom är kring 5-6 år gamla. Jätte fina hundar! 
 
ps mattan kom aldrig idag som utlovat..GRR! 
Vi hörs mera imorgon. Godnatt! 

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx