Första besöket...

Nu har jag precis kommit hem från besöket med min kontaktperson. Det gick bra och fick svar på många av mina frågor. Fick en ny tid redan på måndag nästa vecka. Vilket känns bra! Äntligen är något på gång, så man kan klura ut lite saker vad som hänt och varför det händer. Tydligen spelar barndomen mycket in i bilden, vilket jag alltid trott är bara Något man brukar skylla på. Men tydligen så har det en påverkan enligt min kontakt person då. Sen fick jag påfyllnad av min medicin, som jag får i sprutform. 
 
Nu sitter vi iallafall och väntar på kaffet och ska precis äta lunch. Sen tänkte jag fortsätta att kolla lite olika försäljningar om man lyckas fynda något. Just nu söker jag efter en poster till köket. 
 
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Osminkad och sliten såhär på morgonkvisten. Sen har snön kommit tillbaka under natten. Tusan! Vill ju ha vår! 
Kolla vad jag fick hem idag. Äntliiiigen! Kan inte vara något annat än mattan.  Så blir att springa direkt till OKQ8! Som jag väntat! 
 
(null)
 

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx