Tid hos psykologen...

Precis vaknat och håller på och gör mig i ordning för att fara till phykologen för första gången. Nervöst! Vet inte vad man kommer att säga eller prata om så. Är rädd att det bara kommer att göra saken värre... 
 
Ska precis hoppa in i duschen för att duscha av mig brun utan solen jag satte igår. 
Mina bästa tips av att använda brun utan sol är: duscha först. Smörj sedan in ansiktet, knäna, vristerna, armbågarna, under armarna och vid armvecken med vanlig lotion. Låt det torka ett tag.  Sedan smörjer du med brun utan solen. Duscha bort det på morgonen. 
 
(null)
 
Mina bästa brun utan sol produkter är Loreal  sublime bronze och ST. Tropez prudukter. 
Men bästa av dom bästa är alla Le Tan produkter
Som jag tyvärr hade helt slut på. 
 
(null)
 
 
Lycka till! 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx