Vill bara snabbt tipsa om ...

För er bloggare som kanske inte vet om det redan, så finns det ett jätte bra sätt att hålla koll på vart dina läsare kommer ifrån te.x. Man kan princip se allt med detta. T.ex hur många är aktiva på din sida, vart dom kommer ifrån, Vilka inlägg som är mest lästa, vilka tider dina läsare är mest aktiva bl.a. Super smidigt och bra enligt mig iaf.  Samt helt gratis istället för att skapa pro användare som kostar på blogg.se. 
 
Det heter iaf Google analytics.  Detta är inte ett sponsrat inlägg utan jag använder detta själv och vill bara ge min åsikt, då jag tycker detta är super smidigt och bra! Ett tips! 
Nu kommer min blogg även finnas på engelska, dock kommer den använda translate så fel stavningar kommer säkert att finnas. 
 

For your bloggers who may not know about it already, there is a great way to keep track of where your readers come from
te.x. One can principally see everything with this. For example, how many are active on your side, where they come from,
Which posts are most read, what times your readers are most active, including Super smooth and good according to me iaf.
As well as totally free instead of creating pro users who cost on blog.se
It's called iaf google analytics. This is not a sponsored post but I use this myself and just want to give my opinion,
because I think this is super smooth and good! A tip!

Now my blog will also be in English, but it will use translate so wrong spellings will certainly be available.
 
 

 
 
 
 

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx