Tar det lugnt ...

Sitter och funderar på att ändra min blogg design. Har ju haft den här ganska länge nu. 
 
Idag har vi fått en massa skit saker gjorda. Ringt massa företag om räkningar, fört saker till återvinningen och myrornas. Städat bl.a. 
 
Sen fick jag ett samtal från min phykolog idag också. Har fått en kontakt person som kommer att sköta alla mina ärenden och se till så jag får den hjälpen jag behöver. Det var ju bra och positivt. Ska även få påfyllnad av min medicin imorgon också. ( får den i spruta ). 
Det är jag mindre taggad på. Men ett måste!
 
Nu sitter vi iallafall och bara tar det lugnt. Tänkte snart börja rensa mitt smink. Man har ju alltid det i överflöd, mycket som blir oanvänt och bara tar plats. Så det står näst på schemat.  
 
Påminner er igen, om att komma ihåg att deklarera så ni får pengarna i början på april! 
 
 
(null)
 
(null)
 

Kommentarer :

#1: Johanna

Hallå! En ny läsare här :)
Såg i dina tidigare inlägg att du jag två stycken hundar, så fina! Vad är det för ras och ålder osv? OKan du inte berätta lite mer om dom kanske :D

Svar: Hej!Tack fina du! :) Det är en franskbulldog och en chihuahua. Dom är ungefär mellan 5 och 6 år gamla. Självklart kan jag göra det! Har inte bloggat om dom, för dom är inte hemma för tillfället. Så då kommer dom tyvärr inte på tal så mycket. Men självklart kan jag berätta mer om dom också.
These words are my own

skriven

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx