27 December

har inte skrivit igen på ett tag .

Sitter hemma just nu & kollar på film..ska bara ha en myskväll med film & gå & sova tidigt idag .

I torsdags & fredags jobbade jag natt ... Huhu vilken kväll de var i fredags . Är så slut idag .

& imorgon natt igen. men då är man pigg . Ska försöka hämta min dator imorgon om de är öppet? annars blir de vell att hämta den på måndag . fick endå min " eepc " data ;P

jaa vad annat. Kommer inte ens ihåg vad jag har gjort hela veckan.

Firade jul hemma hos min farmor, efter de blev de att sitta hemma hos mig & ta några öl, sen vidare till krogen. Men skoj var de iallfall ! ;D

På måndag har man lite saker att göra tills nyår . Måste fara & köpa nyårs drickat,
färga håret, försöka hitta någon nyårs outfit, som verkar vara helt omöjligt .

sen har jag köpt någon brun utan sol spray som min syster & annika också hade använt, dom tyckte den var bra så, får vell pröva .

vad har alla tänkt göra på nyår? jag har inte den blekaste vad man ska göra. utgång blir de, men var & med vilka? hmm ..

Nåå har inte så mycket annat att skriva. ska vell börja bege mig snart mot sängen .

här är lite bilder iallfall från förra lördagen på annikas efterfest tror jag att var ? Är inte säker, lite borta med dagarna .



Sepa & laura lite trötta?
Toni & sepas bror.
Daniel ville inte vara med på bild ;P

Med därimot ville daniel ha kramkalas med sepa. haha ;P
annika såg inte ut att vara på fest humör heller?

Ninni, jaaa, vet inte vad hon sysslade med ? ;D
luna var trött på att vänta tills jag kom hem .

Ser inte ut som att vara den bästa efterfesten, om jag ska vara ärlig har man inte mycke minne kvar av den kvällen heller. Haha.

Nåå nu ska jag ta & göra något annat, tjaråå ! ♥

Kommentarer :

#1: Mamma

ai sä sait tietsikan :D

skriven
#2: Ninni

men vafan ta bort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx