helgen närmar sig!

Sitter här hemma. har just duschat & smörjt in mig med brun utan sol ( Dove summer glow )

Ska snart ringa annika på en natt röka, sen sova .
Imorgon jobb klockan 10.30 med molinder. YE


Idag har jag & molinder varit och cruisat toyota corolla en 87a. haha Priiima bil, tungt vrål åk ! Var bara lite svårt att klura ut hur man fick ut nyckeln?

haha och molinder låste ut sig från lägenheten. men de löste ju sig till slut .

Så har vi varit förbi alko ( systemet ), & handla lite grejer till helgen .



2 suomi viina flaskor ( sprit ) & en minttu flaska, och ett 12 pack med öl.


var även en snabb sväng förbi gina & kollade om dom hade fått in något nytt. men de hade dom inte .

Wiii har varit och stor handlat mat idag. 3 stora kassar med nyttig mat . massa sallad & grönsaker . Kände mig lite stolt =D

men När jag & molinder kom hem märkte vi att vi köpt tandborstar som kostade närmare 70 kr st. haha
och vi hann aldrig köpa våran party stuff på barnenshus, så fick snabb handla på ica  . Men ska nog fara & kolla på barnenshus imorgon efter något roligt spel ännu .



våran party grejer. sugrör, hattar, party poopers & lite annat.



Tandborsten som vibbrerar. haha


Nåja nu ska jag ta & ringa annika om hon ännu är vaken, sen sova. Gonatt Tjaråå !


Luna var lite trött på morgonen, somnade på datan, söööto ;)

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx