Ledsen

Sitter här hemma med en liten baksmälla .

Igår satt jag, molinder & olle här hemma hos oss & festade.
Efter de for man vidare till krogen, dansade & hade kul :)
Sen var de efterfester som gällde.

Man var inte lite sliten på morgonen dagen efter .

Idag har jag sovit bort hela dagen, & bara suttit hemma, tagit de lungt .

ögat mår inte heller bra. Litet & rött, Varar desutom .
Vi som skulle fira olle idag när han fyller år på måndag så .
Hans mamma kom just förbi med en stor smörgåstårta, Njam!

Men blir mest troligen ingen utgång för min del. Måste ta hand om ögat nu så de blir bättre. ska försöka fara förbi läkaren imorgon, elr inte försöka, jag ska fara !

Får ju se om jag kan jobba imorgon ens ..
Typiskt att de skulle bli såhär på min lediga helg .
Nåja, nu ska jag ta & kolla nån film elr ngt.
Tjarååå !

Kommentarer :

#1: Mamma

Tsemppiä! Toivottavasti silmä paranee pian.

skriven

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx