Klagar & Klagar

Kollade just klart en film, hette "definitely, maybe" helt bra film :)
annars har man inte gjort så mycket idag, suttit hemma hela kvällen.

enda gången jag har varit ut idag är när vi förde simme,tappen & adam till simmes farmor .
& när jag var förbi läkaren .  DEPPIGT !!

nåja de vad jag hade i ögat var en inflammation, mina ögon körtlar i överlocket att proppat igeeen, så varet kommer inte ut, de sitter fast uppe i ögonlocket, & därför är mina ögon så ansträngda & svullna . Fick iaf en ögonsalva, men känns inte som att den hjälper alls. Mina ögon skaver ännu. jobbigt. Låter ju tungt fräsht också, men så var det!

Nå om de inte hade kommit ut var, skulle jag fara tillbaka till läkaren på måndag . Man blir ju bara lite nojjig när man läser runt lite på nätet liknade symtomer. som jag la en diagnos på mig själv att jag hade sjukdomen, " Sjögrens syndrom ". Men var bara en vanlig ögon inflammation. Hoppas jag!

Kan ju inte fara & jobba imorgon heller.
och for aldrig ut ikväll heller ...har bara myst för mig själv. elr ja, med luna då :)

Nåja, om jag nu skulle ta & ringa annika elr molinder på en nattröka, & sen sova ?

Haha, Mitt glas cruisar runt i taxin . glömde den dit igååååår, så hejdååå med ett till coca coola glas =D

Teemu ringde nyss också, kom & chaffa! Öööhmmm...Har inget körkort ? :D Hiiihi

Nå hörs imorgon om de har varit lite med händelsefullare dag ! Vilket jag tvekar på, kan inte visstas ute om jag är sjukskriven.

Tjaråååå ! Hoppas niiii alla hade en treeeevlig kväll idag, som fick fara ut & kolla på velvet & grejer ! BLÄ

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx