slut i fötterna

har just kommit hem, testat lite kläder med stina som jag beställt, men var inget som jag skulle ha kvar.

har varit & städat lägenheten idag, så på söndag blire att börja att föra möbler dit. Har inte så mycket som jag ska behålla endå, så blir vell lätt lungt!

Sen har vi varit ute på stan, jag,stina & nadja, kollat lite kläder osv. men har så dåligt med pengar så måste tänka på ekonomin lite.

Snart ska jag hoppa in i duschen, sen börja fixa mig för kvällen. Så idag fest! vi ska sitta hemma hos olle & förkröka sen  blire vell vidare till umppari, elr får ju se vad kvällen har att erbjuda.

nu fixa .



HAHA absolut nästbästa bilden jag har på stina, har en ännu finare hula hula bild ;)


Hmmm????

Kommentarer :

#1: Mamma

Hauskaa iltaa. Kannattaa joo nyt säästellä vähän rahoja kun sulla on muutto edessä

skriven

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx