Fredag




Då vare redan fredag, vad dagarna går fort!

Nåå sitter hemma just nu. var så trött igår så somnade på soffan :) så har inte sovit så bra inatt ..

hm har beslut ångest. om jag ska ut med tjejerna ikväll elr ha en nykter kväll hemma? Hade tänkt fara ut först imorgon men får ju se vad som händer på kvällen.

Kunde inte skriva blogg igår, för slapp inte in på bloggen igår kväll & inte idag på morgonen heller...vet inte varför men.

Hm, snart ska jag fara förbi köpcentrumet & kolla om jag hittar något fint som jag kan ha på ikväll. men de tvivlar jag på. Har på senaste inte kommit nå kläder som jag riktigt tycker om .

Nå nu ska jag börja laga spagetti & köttfärssås..sen fixa mig! :) Men ha en trevlig helg allihopa! kanske skriver mera ikväll ;P

Tjaråå! ♥
Metro station - shake it

Kommentarer :

#1: Mamma

Taisit mennä sitten ulos kun enempää tekstiä ei ole tullut..

skriven

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx