ett ord: Bakis




 Bakis & sviiin trött, skulle nog kunna somna på någon sekund bara. Så ska snart gå & lägga mig.

Igår var de fest. & de var verkligen fest. festen tog inte slut först på morgonen. Nå idag mår man ju som man gör!

satt hemma med annika & tog de lungt före krogen.Spelade lite & pratade.
Nå, var vell helt skoj igår, men kunde faktiskt ha skippat efterfesterna.

Idag har jag varit på kalas, min lilla syster har fyllt år så blev tårta & grejer. Sen har jag bara varit & handlat. var till torneå & handlade god mat . och nu sitter jag hemma med chips,morötter,gurka, dip & Graaaandiiiii, finns de ngt bättre? Nope!

Ajaa, imorgon blire att umgås med mamma & dom före jobbet. sen jobba.

Natti natt ♥

Kommentarer :

#1: mamma

Sä näytitkin väsyneeltä ;)

skriven

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx