Kör väll lite nattblogga då...

Annledningen varför jag inte har bloggat på sistone är, för att jag helt enkelt inte har haft tid. Hade tid på seme att blogga, men nu blir det lite svårare. Men ska försöka. Folk ringer till mig, skriver på face & även smsar mig om att blogga. haha! Lite kul är det ju.

Och att Dana läser min blogg, blev ju chockad! Dankkerss!

Men direkt efter jag fått några av mina hemska nattpass överstökat så borde det inte vara några problem.

Idag beställde jag hem lite smycken. & Väntar fortfarande på mitt hm paket?!

Smyckerna beställde jag från ( http://item.blogg.se ) Hon är väldigt kreativ hon, Jätte fina handgjorda smycken.
Visar bilder på dom efter jag fått hem dom.


Saknar mina män. Markus är någonstans i dalarna, & har inte varit med hunden på hela helgen. Kingston bor hemma hos markus syster Jenni, medans jag jobbar natt, Väldigt ensamt!






Kommentarer :

#1: Minttu

Kiva että kirjoitit jotain :)

skriven

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx