bu ...

Sitter här hemma med världens huvudvärk! yäk!

Idag har jag haft fin besök, bestående av Millie och Stina ♥ Vi har bara hängt & ätit och ätit lite mer.
Väntar just nu på att markus ska sluta jobbet och komma hem så vi kan slänga i några vitlöksbaguetter i ugnen, är så hungrig! De vad jag och stina har ätit är godis, tonvis! inte mat ;)

Imorgon är jag ledig, men har möte med jobbet kl 08:45 på morgonen...Men de positiva i det är att jag stiger upp i tid iallafall så man hinner göra sina sysslor innan man börjar jobba igen.

Dock funderar jag på om jag ska åka till helsingfors redan nu på onsdag ist för nästa vecka? Ska dit och hälsa på mamma & syskonen. samt göra en tattooo!

Blev sugen på att blogga igen. har mina perioder! Så vi kanske hörs vidare imorgon? Så slänger jag in lite bilder osv också på senaste!


Har shoppat en heeel del på senaste! den mest intressanta kategorien! Och ska dra igång en bloppis! så håll ögonen öpnna!

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx