Jag har en hemlighet ...

Nu har jag seme! :)

Huh har hänt säkert en massa sen sist jag bloggade. Men Körkort har jag iallafall hunnit få! :)
Nu sitter jag och funderar bara hur jag ska tillbringa min semester?

Snart är det midsommar även. Dock jobbar nästan alla mina närmaste. Depp depp! Men stina är här på besök nu med mille från gbg! Jätte skönt och roligt att träffaa mina två hjärtan ♥

Känner bara att all min energi är borta. Hur kommer det sig? Är det vädret som gör att man blir slapp? eller har jag bara blivit mega lat? hm.

Imorgon har vi möte jätte tidigt på morgonen på jobbet. Ska nog fara förbi trots min seme. Gratis frukost är vell aldrig fel. Sen efter det blir det att städa svinstian. Sen måste jag verkligen börja fundera vad jag ska göra på min seme. Annars känns de ju lite bortkastat.

Var lite impuls inlägg får se om de forsätter .



Kommentarer :

#1: Minttu

Me odotetaan teitä tänne ;)

skriven

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx