Borde sova ...

ska upp 06.30 imorgon så borde sova egentligen. Men vad ska man göra när man inte får någon sömn och är rädd att försova sig ?! Det är alltid lika jobbigt att ha den känslan. För man vill ju verkligen inte försova sig. Hm, Endå har jag 4st klockor så borde inte oro mig?

Jag har en massa planer jag skulle vela göra, vela ha och ja! Men allt kräver pengar, En massa pengar ...
Kanske borde göra söndag till speldag? varje söndag spelar man ngt och hoppas på att man vinner.

Vill ha en Busnel kofta..Men sååå dyr den är, 3600kr för en cardigan. Pfttt!

Har iallafall idag skicka in en massa ansökningar så nu är vi en bit på vägen iallafall.

Vad annat? För 1-2 veckor sedan besökte vi sthlm. Var där i 4 dagar, hälsade på och umgicks. Provade på att göra Hårförlägning hos " Wendys " i sthlm. Dyrt var det, Och absolut inte värt. Men Fint blev det.

Sen åkte vi vidare till Helsingfors och hälsade på Mamma & Familjen. Tycker jätte mycket om den staden. saknar aldrig hem princip när jag är där! Vi var ut en kväll på " Tigers ", Träffade nytt folk och hade kul. Vi hade hotell rum på scandic med fin utsikt osv. Hotell frukost när man är bako, njam!

Sen var  vi en runda till Tallin och shoppade. Tycker om att åka båt. Men min kropp gillar det inte alls. Mådde så  dåligt princip hela dagen medans vi var i tallin .

Men de var en kul semester resa. Snart är de jul och har semester igen :) otroligt skönt! Skulle vara sugen på att boka en stuga i levi under nyår?

Japp, men får återkomma till det. Har en massa planer på G som ni får hänga med mig i bloggen.
Nu måste jag hoppa i säng så jag inte försover mig. Natti!

Mitt hår före ( Klicka på bilden så förstoras den )

Mitt hår efter ( -||- )


Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx