Skulle verkligen ...

Vela åka till Helsingfors nu på valborg ..Saknar mina syskon som jag inte sett på evigheter och min mamma! <3
Men Hundarna och pengarna säger Nej. 
 
Har inte haft någon inspo alls att blogga idag. Har ju inte haft ngt att blogga om direkt? Har varit på jobbet i cirka 9 timmar, och när man kommer hem vill man princip bara äta och lägga sig ner. 
Och har ju som sagt vaknat redan 06 idag. 
 
Ska nu iallafall fixa upp lite  grejer färdigt för imorgon och mig själv, så det inte bli såååå sent efter jobbet att fara ut med tjejerna! 
 
 
 
Jag & Några av mina syskon. Vi är totalt 7baaaarn.
 
 

Kommentarer :

#1: Minttu

Olis niiiiiin kiva kun pääsisitte meille. Saknar er jätte mycket <3 Ja vappu Helsingissä on aika kiva ;)

skriven
#2: Anonym

Omg! 7 barn! Är ni typ lestarianer??

Svar: Nej det är vi inte! Bara en stor familj! :)
These words are my own

skriven

Kommentera inlägget här :

Bloggerfy Splinx